Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi derunin, pek çok değalışverişkeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, zevk, şiddetli dirim standartları, rahatlık, erinç, ileri uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tam bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni yahut esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın ittihaz davranışını göstermelerini bulmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai amaç, her dem daha aşkın satış olmakla yanında, ekseriya, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın vesair markalara tercih edilmesini bulmak olabilmektedir. Bunlarla yanında, firmaların sosyal mesuliyet namına yahut kendileriyle müntesip çıkan herhangi bir düşünceyi savunmak yahut reddetmek namına mimarilabilmektedir. Tam bu tarz şeylerin tasar çizimı mimarilırken, en aşkın önem taşıyan husus, inandırıcı bir şekilde alışverişlenmesidir. Birtakım reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakım konusundan dolayı, kimi alışverişlenme biçiminden dolayı, kimi de seçilen tasar çizim kabilinden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, kimi dem kullanılan oyuncuların toplum içerisinde sahip olduğu konumla müntesip olabilirken kimi dem karşılıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Hakkındalıklı diyaloglarla örülen layihamların inandırma etmekten ırak olmasının bir vesair sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, vesair türlere bakılırsa daha az inandırma edicidir. Hayaletlerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok az cümle yahut ifadelerin alan aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. öteki türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan herhangi bir yardım unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. öteki bir ifadeyle, daha mecallü bir yardım yaratabilmek derunin, reklamlarda kullanılan hezel, ahenkli haller, şiddetli dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, fonlerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda kalünü ettiğimiz yardım unsurları esasen yakın seçilmektedir. Lakin burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla yanında, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Fakat genel olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun yanında muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın anne şart şurtı amaç kesime hitap geçirmek, bu amaç kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek kocaman behre sahibidir. Böylece amaç kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).