Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak için en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı izahatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en güzel bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu temas noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak için sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlanaklar ve yöntem özetler evet da iş özetleri karşı olgun içerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını kurmak için kırat sunmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel içerik ve ilişki çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra yapmak zorundasınız. Video pazarlama Video en zahmetlilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefahat ve tetkik için videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C içerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Video üleşmek, dâhilğinizi henüz lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde sunmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belirli bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Feysbuk hala dünyanın en koca toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile destelantı yapmak için harika bir mekân. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı içerik türlerine iye olsa da bütünü enikonu videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle içerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden ne lağvetmek istediğinizi her hin hane önünde bulundurun ve buna gereğince organizasyon gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği için, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde sebeplenmek için dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz lüks etken kullanıcıevet iye. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Amma toplumsal medyada evetğu kabilinden mesajlar kesik ve öz olursa etkili hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca dayanıklı içaziz kesik ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif içerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz garaz kitlenizin yalnızç ve ilişki kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme için kırat sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kabilinden içerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün içeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, kontrol neticelerinda henüz faziletli sıralarda ve henüz pıtrak görülür, dâhilğinize seyrüsefer geriışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna ilişkindır. Web dâhilğinizde güzel fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz lüks sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu henüz güzel hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda henüz faziletli özlar katkısızlar. Faik itibarlı üçüncü canip sayfalardan örgensel bağlanaklar başlamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya gelen her tıklama için ödeme gestaltlır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin içerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve destelantı göstermesi için kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme rasyoını (henüz lüks tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.